Aangepaste dienstverlening burgerzaken

  • 30 oktober 2020

De coronamaatregelen zijn aangescherpt en dat heeft ook impact op de dienstverlening van de dienst burgerzaken. 

U kan er terecht voor: 

  • Essentiële dienstverlening zoals het verlies van een identiteitskaart, rijbewijs, vervallen identiteitskaart...
  • Het aanvragen van een kids-ID kan enkel in het kader van een essentiële verplaatsing naar het buitenland. 

Maak vooraf uw afspraak via https://afspraken.sint-martens-latem.be/. Indien u twijfelt of het product momenteel wordt aangeboden, kan u de dienst telefonisch bereiken op 09 282 17 60. 

Wat kan u via het e-loket aanvragen? 

  • Attesten, uittreksels strafregister en akten burgerlijke stand.
  • Aangifte adreswijziging.
  • Registratie verklaring orgaandonatie.

Surf naar www.sint-martens-latem.be/attesten-en-aangiftes voor uw aanvraag en ontvang het attest rechtstreeks in uw mailbox!

Contacteer ons via e-mail voor alle vragen rond: 

  • Lopende procedures op de begraafplaatsen.
  • Dossiers vreemdelingenzaken.
  • Het reserveren van een huwelijksdatum.
  • Het maken van een afspraak voor een erkenning voor geboorte.
  • Het aanvragen van nieuwe pin- en pukcodes.

Dat kan via burgerzaken@sint-martens-latem.be.

Burgerzaken
Dorp 1
9830 Sint-Martens-Latem
België
09:00 - 11:45
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
Gesloten
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
13:30 - 16:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
08:30 - 12:00
Gezien de coronamaatregelen werken wij enkel op afspraak.
alle openingsuren